måndag 14 december 2009

Ännu en måndag

Tiden går och snart är det bara en vecka kvar till jul. Idag har symaskinerna gått varma och jag har sytt en hel del dregellappar i olika tyger. Bilder har jag inte hunnit ta än så dom kommer.
I övrigt har jag dammat av mina excel-kunskaper och ordnat ett system över alla alster jag har till försäljning hemma, så skönt att skapa lite ordning i kaoset! När man bor trångt måste man ju hitta lite andra områden man kan skapa ordning på. ;)
Och så funderar jag på att skaffa en sån perfekt almanacka som Gullhjärta tipsade om för att få ännu mer ordning, för visst är det okej att ge sig själv en julklapp?

Jaja, nu blir det sängen så jag orkar plugga lite imorgon.

1 kommentar:

  1. Alltid okej att ge sig själv en julklapp, eller uppskattning i allmänhet! =) Jätteviktigt, till och med!
    Skönt med lite ordning också men nu - ut i snön med dig, jänta!

    Puss!

    SvaraRadera